Chers Adhérents,

Le repas de fin de saison, ça se précise !

Nous vous donnons rdv vendredi prochain 5 avril à partir de 18h30 au chalet des airelles (face au chalet du club) pour un dîner convivial.

Le tarif est de 12 € pour les enfants de moins de 14 ans et 20 € pour les adultes. Entrée/plat/dessert.

Il sera possible d'acheter du vin et de la bière sur place. Les boissons pour les enfants sont prévues :-)

Pensez à vous inscrire sur contact@csmfr.fr ou par message au 0618990346, avant jeudi 4 à 12h afin que nous puissions organiser tout cela au mieux.

Nous vous attendons nombreux !

@bientôt.

Le bureau.

Benvolguts socis,

L'àpat de final de temporada cada vegada és més clar!

Us esperem el proper divendres 5 d'abril a partir de les 18:30h al Chalet des Airelles (davant del Club Chalet) per a un sopar de convivència.

El preu és de 12 € per als menors de 14 anys i de 20 € per als adults. Entrant/plat principal/postres.

El vi i la cervesa es podran comprar a l'establiment. Es proporcionen begudes per a nens :-)

No oblideu registrar-vos a contact@csmfr.fr o per missatge a 0618990346, abans del dijous 4 a les 12h perquè puguem organitzar tot això de la millor manera possible.

Us hi esperem!

@bientôt.